Rubrik

Kan ju aldrig komma på en passande rubrik. Men det beror ju på att när jag ska göra ett inlägg så vet jag nästan aldrig vad jag ska blogga om. det kommer som det kommer och ibland blir det en massa olika saker. Som tex så va linda här igår med sin mamma. Trevligt, de hälsade på tilde och så. Linda vaxade sin mors överläpp.. ha ha vad kul sk ase om jag kan lägga in vidion men de flesta har nog sett den eftersom den ligger på FB. 
 
Idag bokade jag tatueringstid, Den 3/9 blev de kl 10 =) skulle kunnat få tid nu på torsdag. VILL VILL men jag vill inte ha med tilde precis och fredrik har massor nu så de får bli den andra tiden, tror inte heller katti vill nu på torsdag som ska med för hon har inte bestämt vad hon ska göra ännu =) 
 
 
Funderar på att åka till London i vår. Jag är den i familjen som inte gjort ett smack i sommar!! Fredrik har vart och fiskat och vart med Leo på furuvik Leo har gjort en massa och jag har vart hemma. Så i vår tar jag och åker till London med en ja den som vill hänga på, har inte fått svar riktigt från den personen. Men vi får se de var ganska billigt, räknar med ca 5000 kr och de är ju itne så mycket.. Nähe söta vänner 
 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0