Aj aj aj =(

Förstår inte, får så konstig smärta i magen och typ blygbenet när jag går mycket.. de känns som konstig håll ilar lixom, kan inte förklara. Måste då sätta mig och vila, annars blir de bar värre =( inte så kul alls. Kan de vara foglossning el va det heter? I morgon blir jag 30..ser inte fram mot det,,ingen åldersnoja..jag vet va de är som tynger mig, och jag vet att jag måste gå igenom det, de kommer att ta till helgen sedan känns det bättre,,kan ju va att jag är känslig också nu när jag är gravid, fast samma tanke har slagit mig varje födelsedag men de känns extra nu när de är 30 =/ åhh men men =) de blir bättre som man säger Nu får ni ha de gött mina vänner!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0