appar

jag vill bara rekomendera två appar som du kan ha på din mobil och följa din grav. den ena är babygruppen och den andra är babycenter. Där står de en massa bra info vad som händer med dig och fostret. Bra för pappan också iallfall i babygruppen. I babycenter så får man må bra tips och recept på mat sm är god för dig och bebisen. Ca längd och vikt på bebisen. Det som är dåligt är att de bara står hela veckor! det står inte 19+4 osv i babygruppen står det vilken vecka du är i och i babycenter står det hur många fulla veckor du gått..jag saknar därför att de inte står fulla veckor OCH dagar. men man kan väl inte få allt.
Idag är jag grymt trött ska snart damsuga det har jag sagt i några timmar nu ha ha... men jag känner att jag börjar få skallebang också.
slänger upp en bild på Leo =)
Ska försöka fota magen igen sedan. I månad 8 ska jag dra till västerås och låta tomas fota mig. Han är duktig. var väl i vecka 5 jag berättade för honom att jag va gravid och då bokade han mig med en gång ha ha..Ska bli kul att få riktiga proffsbilder

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0