En ledig dag

Ja jag jobbade fredag till lördag så är jag ledig idag och går på imorgon....suck ja ja Leo ska ta ut rören snart, han har haft dem i flera flera flera år ha ha..Måste säga att jag vet inte hur UAS planerar det denna gång...HAn fick en dag då han ska ta ut rören, men inte vilken tid, de ska vi ringa och fråga kvällen före! Skumt. Jag kliver av kl 8 på morgonen då. Tänk om han ska vara där kl 8 då..vet inte hur jag ska planera allt.. Antigen får jag mejla och höra om de kan bli den tiden eller byta tid ta semester...och jag får inte många dagar nu när jag gravid..Sedan ska han ha emlaplåster två tim innan..Vet inte hur många gånger lillkillen fått sövas ner.. om de blir 6 e eller 7 de gången..uch vad jag hatar det, får sådan panikångest precis när han börjar yra och sluddra..Och jag vill ju vara med, han vill ha med både fredrik och mig. de förstår jag. Vill bara att den där dumma tumören ska sluta växa så han slipper sövas..och jag hoppas att livet i magen ska slippa gå igenom samma skit..tack och hej...nu ska leo och jag snart åka till gåvan och äta pizza..sååå goda pizzor de har där ha ha..trött på hebys pizzor och jag är grymt sugen på pizzza med bea sås....hmm...SAka dricka lite cola också bebis (ja jag skriver bebis man vet ju inte om de kanske blir en pöjk som sagt) skriver nog lite oloka hit och dit tror jag ha ha ) Vad onödiga inlägg de blev nu då..vart var jag nu då...jo cola. Bebisen i magen blir livlig när jag dricker lite cola eller nått med kolsyra, Den har vart så lugn idag så de är skönt att ha en liten "grej!" så jag får känna att allt är bra där inne =) nehe ta snabeldrken nu då en snabbis och sedan dra

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0