Gahh

snoret rinner =( stackars eva de var inte så kul att jobba detta dygn gick mest runt och ylade, tyckte synd om mig själv och flåsa med öppen mun då jag inte tycker att jag får nog med syre för att andas med snoken..Längtade hem att få sitta en stund framför datorn och kolla på nya avsnittet av Elsas värld, men de kommer inte ut förrens kl 18 ikväll =( jag vill rekomendera avsnitt 9 he he se det på tv3 paly de är när hon dejtar Hugo..
Fan vad jag längtar till jag blir mammaledig! Åhhh gosa med en bebis och leo då!!  Har nästan fixar allt redan inför bebbe kommer, säger bebbe fast att vi "vet" att de är en tös, man vet ju aldrig de kanske kommer ut en pöjk! bm trodde kanske att de var en tjej för att han har en jättepytte snorre, menar brås han på fredrik så kan man ju ta fel mo ha ha ha...nääää nu var jag elak he he men de kan ju vara "fel" men det spelar ingen roll, jag har fått klagomål för att vi tjuvkikat för det förstör all spänning =/ men vi ville ju det, ska jag vänta för att alla andra vill ha spänning med deras bebbe? jag vet ju inte hur hon ser ut ju, eller det beror ju på spådamer om de stämmer. De säger att de ska vara en TÖS födas i mars =0 och ha mörkt hår...
Nu blev de mycket bebbe snack IGEN he he....stackars er som måste läsa...vet ni? vill ni se henne? Jag kan inte tyda all text så är det någon som vet vad allt betyder så skriv gärna !!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0