Någon slags förmåga?

ja jag vet inte. jag vet att jag iallafall typ i sommras sa till min jobbar kompis som vart med om en del. att jag har aldrig sett el kommit fram till en olycksplats bland de första. de sa jag i sommras. idag var de olycka nr två som jag fick se och bemöta. ja om jag inte själv fått ringa 112 för att jag voltat eller mosat hästar. nå väl jag jobbar idag och vill skriva av mig. vi hade åkt runt lite med vår man och skulle korsa en ehhh korsning då hör jag utryckningsfordon!!säger de till min jobbarkompis och han vi jobbar för. de hördes grymt bra i mitt huvud. tänkte måste varna henne ju så hon inte åker ut och vi får nått mindre trevligt i sidan. men just då skriker min jobbarkompis men guuuud akta titta. då ser jag hur en lastbil med släp vejer runt på nå vis ner i diket. med släp och allt nästan lägger sig ner. vi kör över jag tar med mobilen springer ut till föraren. en dam är först fram och ringer 112. där fram sitter en man kritvit i annsiktet. mummlar och ser färdig ut. fler o fler kommer till oss och jag känner att va fan. men men de är fast besluten att fråga de mest konstiga frågor till mannen. inte alls hur jag skulle laggt upp de. men mannen är kontaktbar ambulans är på gång så jag väljer att rådfråga de övriga om de kommer klara sig. som sagt på kort tid nu är de femte gången som jag fått antigen komma till olycka vara i en olycka eller haft anknytning till något..sjukt

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0