så stört

Ja ännu en sak som jag tycker är stört. eller ha ha...inte stört men jag blev lite snopen..här lm dagen skrev jag på ett forum. jag va ganska arg och ville bara skriva av mig. jag brukar aldrig få respons mina ts och jag är alltid en tråddödare ...jag har läst några svar och tackade..så tänkte jag att jag kikare förbi Sidan på mobilen när jag har långtråkigt på jobbet. bara så där de är alltid någon som skapar trolltrådar som en som var sexuellt svartsjuk på parets gemensa katt :-D vad ser jag min tråd ligger bland de hetaste disskusarna med över 100 svar ha ha har lixom aldrig hänt. nu har jag bloggat på mobilen så T9 har nog skapat en del roliga ord....är på jobbet nu ska snart sova men innan de lär jag läsa lite svar..känns elakt att inte läsa alla... och bebis sparkar o greja mysa mysa...minns inte hur de va med Leo..jag skrev ju allt på lutar men de är ju borta nu :-( synd.... ähe sötnosar hmm förresten så uppskattar jag överraskningsfesten som mina vänner planerade för mig :-) sorry att ingen fatta att jag skulle resa bort :-( ni är Goa mina vänner..bjuder hem mina nära på middag ide så tar vi en fest i höst ...kanske puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0