vill inte vara som andra.

Idag var vi i Sala en stund på marken..vi hade precis fikat på gallerian och jag lämnade brickan i sin ställning. Då ser mamma en tjej med barnvagn och på vagnen sitter en såndär regskylt. fast de var inte med barnets namn utan de de stod nått annat. minns ej men nått fyndigt. mamma frågade om jag skulle ha en sådan..Nej snäste jag haha.. jag tycker inte de är fel om andra vill ha det men jag vill inte va som andra. jätte många har ju såna och jag vill inte vara en till...hade jag vart ensam så ja då hade jag inte tvekat. och vet ni? tror på fan att jag har handlat rosa!! åhhh jävla röv jag är =( blir säkert mera också...suck..ingen som har tuffa tjejkläder som de vill bli av med? nehe sötlökar ha degött

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0