10 år

idag på dagen var det 10 år sedan som jag helena och jenny va ute på krogen..ja vi har ju vart ute flera gånger efter det...dhhhhöö lixom ;) he he (fjortisvarning) =) MEN det var så att jag fick tag på ett krog ragg då. Jo jag har fått krogragg efter det det men jag har nartuligtvis inte gått lika långt, jag har flörtat ha ha men nå väl..de fanns två sötanosar den kvällen..jag stod med en drink, kikade runt lite DÄR på andra sidan baren va de en sötnöt som log åt mig höjde sitt glas till en skål och log igen...Jaha tänkte jag log tillbaka och spana runt lite för att spela svår, där vid ett annat bord satt en annan karl gjorde typ samma sak..
Vem valde jag tror ni? Han vid bordet bidde det..
Jag skulle ringa honom fick hans hem nr men när jag ringde var det ingen som svara
He jdu har kommit till fredrik och Stacey jaah vem är de nu då. han skulle ju inte ge ut sitt hem nr om han hade brud eller va han så full? he he de var hans kanin.
Nå väl jag har aldrig träffat en så nervös karl någon gång
10 år senare Hus Leo barn nr 2 på väg företag och en hel del annat har vi fått med på resan

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0