Hej alla läsare

jag får fler o fler läsare, välkomna vore kul om ni la ut eran blogg så jag får se vad ni skriver om. Jag läser ju Toves och jennys men tyvärr inte varje dag, era är de som jag kommer ihåg i skallen.
Har vart i sala idag mamma jag o leo åt på någon thaigrej, de var en kille som smygfota mig, såg de ut som med mobilen. Varför vill man göra det? en gravid osminkad mamma med ris runt truten? han kanske lägger ut den på sveriges mest lika en flodhäst? =) www.flodhast.se där har de kanske en tävlig! FOTA NÅGON SOM LIKNAR EN FLODHÄST VINN EN TUR PÅ ZOO eller nått sådant? ja så är det nog.
Nehe mina söta hönor, ni får ha de så bra

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej Eva!

Hittade in via Toves blogg och ville bara gratulera till den lilla i magen! Vad härligt! Hoppas ni alla mår bra.

2012-02-01 @ 14:31:57
URL: http://flerbarnsmamma.se

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0