Hmmm

30 år snart...lite orolig he he he Jag vet att någon börjar få horn i pannan!! Jag har vart elak mot ett par när de fyllt år he he och ja jag är lite orolig he he, fredrik fick tamdenskärmflyg när han fyllde 40 =) han ska på flera tusen meters höjd =) he he en jobbarkompis med åldersnoja fick hemmets jornal när hon fyllde..he he en tantblaska he he....Hon blev lite sne he he så jag antar att jag får igen..HJÄLP men så farliga grejer kan de inte va ju när jag bär på ett liv. Jo sa de på jobbet vänta bara någon gång kommer ungen ut... sa de.... På tal om liv i magen, jag fick en liten grej av fredrik när jag kom från jobbet i morse halkskydd till skorna, jag har ju som sagt vurpa 2 ggr och halka till X ggr..han va orolig för bebis sa han =) sötnöt!!!

Kommentarer
Postat av: liza

Hehe, Eva....vi tänkte typ bungyjump fast med sånt rep som inte är elastiskt...rätt ner och sen tvärstopp tio centimeter ovanför marken! Det låter väl lajbans? Jag kan filma och så kan vi lägga ut det på youtube ;)

2012-01-25 @ 04:23:45
URL: http://lizasdagbok.bloggo.nu

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0