löning

Ja he he idag änligen, inte för att jag vart pengalös då men de är skönt när de kom in, ganska bra lön och jag tror att vi hade räkningar för max 6000. Skönt Förstår inte hur folk kan ha räkningar för 20 000 vad gör folk? Oki de ska va dyra hus fina dyra bilar, sedan sitter de med ånget varje månad!! Näää tack de går bra ändå. Jag la 2500 kr på min bil, den fungerar bra, oki batteriet har vart kasst men fredrik fixar ett idag. har haft den i 3 år nu och den är kanon!! he he
jag är verkligen ingen lyxhustru ha ha. Han ska bara få betala en grej till mig när denne är född, han ville det =) hi hi den går nog på 20 lappar men jag kan nog få den gratis tror jag av uppsala kommun tack tack =)
Nähe nu ska jag ta mera kaffe tror jag plocka lite sedan åka och handla när leo slutat skolan

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0