Middag

Skittrött, hade ingen lust att laga någon 10 års jubulemsmiddag...jag är inte ett dugg romantisk...inte fredrik heller...han är mer romantiskt än jag-
F-Åhh kolla månen så färgstark så vacker...
bög säger jag
F åhh va vackert det var i fjällen alla bäckar snön på fjällen och den där räven som jag nästan kan mata ur handen!
bög säger jag fjolleri ha ha..man ska inte använda ordet på fel sätt, jag vet!!
Men jag älskar ändå att skämma bort honom med god mat för jag älskar att laga mat..men som sagt idag är jag förkyld och trött så de blev förrätt tomatsoppa med fetaost kräm
Varmrätt kyckling och pinnar
efter får han käka upp icas tårta som jag fick he he

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0