Tänk om.......

På måndag är de Ul... Min största skräck är att magen är tom. tänk om de inte är någon bebis där i. tänk om de bara va utskott!!!! Tänk om jag bara blivit fett ändå? Tänk om hela magen bara har en stor grej i sig. sedan dör jag då. jag har ingen mens och de var svagt +. Ingen mens då och ibland konstiga rörelser men tänk.... två av mina vänner va med om nå hemskt. den ena förlora tidigt sitt troll och den andra fick fruktansvärd utmanande vill inte berätta vem. vilka. tror nog att de flesta vet ändå..vilka de är iallafall.. så jag är förenat trött. förresten spring inte runt och vackla om mig och mitt troll i magen. jag vill på Ulf sedan KANSKE JAG berättar..inte du...he he tack..puss o hej

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0