Hatar att vara ensam

Ja ensam är jag ju inte, jag har ju Tilde och Leo. Men jag hata ratt va ensam utan fredrik..Hur ska de gå =/ sova ensam och höra en massa ljud. fixa semper till tilde. Får ångest av att vara utan honom, vad ska man hitta på att göra lixom.. Mår illa gör jag också.. Va till en vän pch hennes dotter hade kräkts i fredags och så såg jag nu att hon hade gjort de när jag åkt, fan mår illa med en gång jag hör SPYA KRÄKA SPYR... fast att de inte smittar så fan uch.. 
 
ja ja
 
Fredrik ska va borta en vecka, men helna kommer på onsdag och förgyller våran dag hon sover nog kvar till fredag hoppas jag. Kanske att fredrik kommer tidigare beror på vädret...hoppas det spöregnar!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0