Uppsala

Idag bär det av dit, jag ska till ögon. Få se hur jag ser ha ha.. Jag anväder inte mina glasögon =( dum som jag är. Men jag tror att syndoktorn som jag gick hos förr missbedömde mig eftersom jag har den sjukdomen jag har och de vet inte de, därför känns de bättre att gå hos dem i uppsala som vet. 
Ska snart väcka tilde så hon hinner äta innan. 
Nu när jag ändå åker till dem på UAS så ska jag höra efter min förlossningsgrej, jag har ju efter leo och vill ha Tildes med, de är så kul att läsa senare. Leos läste jag precis innan jag skulle föda Tilde. Sedan glömmer man ju vad som händer under tiden man föder ha ha.. Jag minns nog inte allt inte tidsmässigt iallfall .

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0