Dagarna går ganska fort

Jag är hemma hela dagarna, jag vet inte men jag känner mig inte redo för att åka ut med en liten, stört va? Men jag blir bara nervös av tanken att ge mig av till sala el nått.. Jag mår illa om dagarna vet inte va de är och de gör ont i magen ibland, kroppen är väl inte återställd ännu tror jag, 
2 veckor idag är hon =) 
 
Idag åker Leo i väg md jenny och cebbe och hennes andreas, konstigt de känns. Skumt blir orolig av tanken, men va fan han måste få komma i väg ju, de blir inte så mycket för honom detta år, dels för Tilde är kommen de är mycket med henne och så gör vi om hemma i trädgården med plats för en utebod och en parkering, vi har en stor traktor på gården och en grävmaskin. så allt som han kan ögra ska han väl få göra antar jag. Som sagt otroligt tacksam att jag har vänner som gör detta för Leo och oss =) 
 
 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0