Hello

Få se hur mycket jag hinner innan hon vaknar, hon har inget namn ännu, vi funderar


Nåja så här var det

Fredag kväll låg vi och såg film. Somnade runt halv ett och vaknade runt två att de sa plupp..ja de va mysko i mutten så jag anade lite och gick upp på toa då började de rinna!!! Hela toan benen trosan allt! väckte fredrik och berättade. Ringde förlossningen och de sa att jag skulle ringa om en timma för jag ahde inte kännt av nå foster rörelser,  fredrik hämade liza som skulle va hemma hos leo, inga foster rörelser så vi fick åka in. då var jag inte öppen.. klockan ticka på och de blev värre o värre i ja alla som fött vet =) kort och gott så fick jag stormvärkar från helvetet jag öppnade mig 8 cm på några få timmar, jag minns faktiskt inte för jag vanästan död kändes det som... jag han inte ens ta ett nytt andetag efter att den första värken laggt sig innan nästa kom, jag fick aldrig nya krafter!! sjukt va ont de gjorde. trodde ärligt att jag skulle tuppa av. bm tyckte att de gick fort allt de gjorde de nog men gud säger jag =)

men så kom hon 13.06 då hade vi vart inne i ca 9 tim blir de va? använde mig av nålar och lustgas edan han inte ens ta  innan krystvärkarna började

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0