SOVMORGON!

Helt helt otroligt!!! vaknade först runt kl 5 för att sigge hade beslutsångest! Han visste inte om han ville ha mat eller om han ville gå ut, de slutade med att han ville ha mat. Stackarn, ena hans kind är svullen, =( Jag tror han blivit biteb an en geting el nått, han lider inte av det för att får känna på den och då murrar han som vanligt, avaktar tills imorgon annars blir de väl doktorn om de börjar göra ont el nått.
Ja just jag var ju i full färd med att berätta om min sovmorgon, så komemr jag in på siggemisse =) Ka sedan gick jag och la mig igen. VAKNADE kl 9.45!!! Så länge har jag inte sedan jag va tonåring!! SJUKT. Känns lite som om dagen är borta =O. Jag brukar få lite ångest om jag sover länge, då menar jag till kl 9 de är fööör länge!! Men nu då? men de känndes ändå oki eftersom att jag vet att min nattsömn kommer att bli allt annat än lång och underbar =)  Det komemr inte bli så att jag vaknar uppvilad =) men de gör mig inget alls =)
Vädret ät koko idag ser ni det? nyss va de lite sol ute men nu då? nu är det lite skumt, inne dag idag med =) jag ska fixa lite tror jag med spjälsäng, kanske göra klart bb väskan? Imorgon blir de uppsala, leo ska kika öronen om de läkt sedan han tog ut rören. så ska vi till ikea och mc (leos val) han brukar gilla maten på ikea men nu va det 1000000 år sedan (inte riktigt) men något år sedan vi åt på mc..ja om vi inte räknar med igår då ha ha..
Igår var vi på busborgen med emil och ebba. Sedan blev de mc, de hade inte jag valt i förta hand, men så blev det.. Jag tog den där nya mc warp el va den heter helt oki, jag gilalr inte sådan mat men men
Vilket bladder inlägg det blev
Leo gillade inte busborgen längre, han ville åka efter en timma.. han sa att han tyckte busborgen va tråkig att han är för stor..hmmm ja ja får komma på nått annat ställe.

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0