Torsdag

Tycker veckorna går galet fort, vrje fredag så googlar jag på "fredags gott" Och jag tycker nästan att jag gr det dagligen =O ha ha. känns ofta som fredag. Även om det är torsdag idgså klart, men i morgon är det ju fredag. Så jag ska väl se vad man kan äta för gott imorgon. Hmm jag är sugen på tacos, men de är ju inte en kotte som vill äta det med mig =( och laga själv? näää sitta själv och äta..
Vi får väl se då.
Vet ni? Just nu är jag så less på detta! jag vill att sigges sårskorpor ska försvinna..Jag är less för hans skulle att han inte kan va ute.. Jag ahr ont när jag sover katten jamar och försöker riva av struten hela natten.. Jag är sur och lätt irriterad! Nu vil jag verkligen att tratten ska av och att bebis kommer, nu vill jag det! Och jag tänker verkligen berätta på bb att jag inte vill amma!!! Jag måste det annars kommer jag må piss!!!  Jag vet det..
Jag har blivit bättre på att berätta vad jag tycker och tänker..
De va en sak som fick mig till det... de var när jag körde leo till en kompis, mamman skulel köra hem honom de hade de gjort en gång förut för de skulle ändå mot oss..så säger leo jag vill inte åka med dem för de har inga bälten elelr stolar i bilen så vi fick sitta utan..Åhh hjälp lixom, men jag sa inget jag ljög till mamman och sa att jag ändå skulle hennes väg senare och så hämtade jag leo..Nu sista gången sa hon samma, vi kan köra hem leo, men då tänkte jag va fan ska jag ljuga igen?? Nä, nu ska jag fan ta det med mamman..he he
Jo då leo hade haft bälte hem den gången efter att jag pratat med henne..
Jag skulle aldrig äventyra leo för att jag inte vågar säga något!
Så är det, så nu ska jag berätta på bb att jag inte trivs med att amma. Och jag vet varför faktiskt varför också, jag vet det, får se om jag berättar varför för dem el inte men jag komemr inte att göra det och personer som tycker jag gör fel får tycka det. för vet ni? jag bryr mig inte.
Tack alla för stödet jag fått på fb och här.

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0