=/

Jag vet inte hur jag ska skriva..jag är väl bara gravid, jag vet inte hur ofta jag får höra att jag bara är gravid när jag säger att jag är arg eller ledsen Sjukt.men de är ju folk som inte känner mig antar jag. Men det kanske  är så att nu VÅGAR jag säga att jag är arg eller ledsen?
Igår fick jag ett samtal hem som gjorde mig så arg och ledsen, tur jag hade mina fina fredrik hemma som höll om mig så länge att hans armar somnade.  Tur att Liza och Jenny kom så jag fick prata av mig.
just de jag fick ett sort ägg också med godis, skitfint ägg i plåt som skule kunna komma från indiska? för de var sånt stuk eller va det heter. mumma de vet vad en gravid kvinna vill ha..eller gravid tant, för jag är tydligen tant nu ha ha
Jag vill inte att de ska bli en klagoblogg, för det var en som skrev på fb att jag är rolig i mina inlägg där. så jag måste ju hålla uppe. Och sedan kan man ju aldrig skriva precis vad man vill för alltid är de någon som tar åt sig. FAST de inte ens handlar om den personen.
nej min bror fyller idag vi ska väl till karlbo antar jag

Kommentarer
Postat av: Liza

du har en bra blogg! man måste få klaga ibland, vi är ju människor med känslor ;)



kramis

2012-03-03 @ 13:53:50
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0