Fan så arg jag är

Jag skulle köra Leo till skolan, vid frukostbordet sitter fredriks en vän och dricker kaffe , han har lämnat in en 4hjuling som fredrik ska laga. Vi har fått en massa ved av honom, de är klyvda men måste göras kortare..så frågar han varför jag inte gjort de. Nej säger jag, jag vill inte att något ska hända bebisen. Jag är verkligen inte den som inte kan jobba hårt, förra året så klöv jag och stapla 10 kubikmeter ved..
Äch säger människan att vara gravid är ingen sjukdom..
VA fan de väger över 10 kg st och jag tänker fan inte riskera mitt liv i magen..jag får ont av att bara gå. Han är väldigt otrevlig och säger ratt de kommer att bli ett himla liv när bebisen kommer...jag går bara ut med leo...varför bråka lixom, men ångrar att jag inte kom på något att säga tillbaka, jag brukar kunna vara kaxig. MEN när de gäller min bebis och leo så är jag känslig. Men min revanch kom!! När jag lämnat av Leo och brer en smörgås så ska han vara så cool och klanka ner på brudar. de utspelar sig så här mellan honom, mig och fredrik
Han: Jag brukar dra åt så här runt brudarna så de ska bli trängre (han visar på nå vis) Jag lägger mig så klart i)
Jag: men de är väl säkert bara för att du har så liten snopp Han: Så kan de säkert vara men de har aldrig klagat.
Jag: nej de är väl för att du inte ska börja böla, sedan sitter de med tjejkompisarna och snackar och skrattar
Han: men de kommer tillbaka
Jag: ja men du är säkert sistahandsvalet för att de inte har nått annat, tjejer är så ser du, sedan sitter de där ha ha Tjejer pratar med varandra han byter samtalsämne.. ha ha..ja går flinande in i tvrummet för att se vakna med min skinksmörgås..

Kommentarer
Postat av: Liza

Asså, vilke idioooot! Skit i honom, han är uppenbarligen en looser :)



Tack för ikväll gumman, det var trevligt!

2012-03-03 @ 00:05:46
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0