Känner mig sjuuukt stressad

Vet inte varför, men de är så mycket papper som ska in till fk mm mmm mmmm gahhhhhh

Nu först ska jag söka gravidpeng. Har ett papper som ska fyllas i om hur ett dygn ser ut om hur svårt jag har att arbeta...Hur dygnet ser ut har min gravida kollgea gett till min chef..så de måste jag få tag på, då ska chefen ge mig ett papper om att jag inte kan få bli omplacerad..allt detta ska in till FK med detta ska också moderskapsintyg och så måste jag ta mitt feta arsle till lönekontoret som sak fylla i hur mycket lön jag har per år......MASSA skit alltså..sedan ska detta till fk som sagt och det tar en månad...sedan ska väl Fk ha ettt moderskaps intyg till?? för föräldrarpengarna?? då skickar de ett papper till mig som chefen ska fylla i igen.....osv osv osv....sedan ska fredriks pappapepper fixas om de tio dagarna =(( de är inte samma soom att vara anställd, vi måste prata med revisorn och han är ju ja vad säger man.....

JAg vill ha klart gravidpappret för gravidpengarna på måndag..min killega har redan fått in sina papper...=( ja ja ja vi får se hur de går..
VAr tvungen att skriva av mig, känner mig så otroligt stressad...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0