Karlar pratar om pungsparkar

Ja ni karlar (om jag nu har nå karlar som läser min blogg) ni pratar om pungsprakar, att slå pungen i ramen eller få en bol där..Vet ni kära människor hur de känns när en ett kg bebis sparkar på mutten inifrån? el va den nu gör, något gör den. Det är inte skönt he he Jag har ätit en glass idag, första glassen på ja jag vet inte hur länge som helst! Kanske 3 el 4 år? he he..Tycker inte om glass..Denna var ju lika liten som en mini mini magnum från glassbiten, de räckte faktiskt..ska jag äta glass ska de vara en massa mojs nötter choklad kräm och annat.. Nähe då var jag ointressant igen då, vem fan bryr sig om jag gillar glas eller inte? he he Vem bryr sig lixom om hur stor den var? ja ja Jag skrev lite skit bara för att uppdatera lite annars blir de lite surkart miner från folk "du skriver ju aldrig" och att de här att jag ska förska vara rolig i mina inlägg går rent utav helvete, har total idetorka, min humor lagd på is..Och sedan har jag humor som inta många tål..jag har lite utav under bältet humor... Hmm ja lite hmm sjuk humor.. Karlar (åter igen) skämtar om snygga brudar och hur sköna de är..jag är lite åt de hållet vet ni..Jag vet ju lixom inte hur de reagerar folk på min humor.eller jag vet ju att på jobbet 5 av 7 är kvinnor och man kan inte tänka sig att de ska vara rå humor, men de är det...Ett exempel är bara sådär som de kan låta och då är vi milda " varför sitter du så jävla snett har du fått k*k i andra hålet" menar de kanske inte är vad man väntar sig av en kvinna, tjej? Vad tycker ni? kanske inte passar flickor?

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0