Onsdag och lite skallebang

Var hos bm idag, kom precis från henne. hon hade en elev med sig.
Allt såg bra ut. FAST att folk tycker att jag är stor så följer jag sf måttet..
sf 25
Hjärtljud 146
Socker va bra (hmm fast godis godis godis ) =)
MEN ja järnet va inte så bra..så de blir järntabletter.. ska sväljas ner med med juice. Inhandla 2 liter med en gåg, vet hur de här huset fungerar.. 2 liter juice är en droppe i havet här. Vi brukar inte ha juice hemma. vi har aldrig vart en juice familj, men när de finns går det åt men inegn saknar det när de inte finns... Fredrik komemr att tömma den där förpkningen ikväll...
Men det jag funderar på att jag ser så jäkla stor ut! fast att jag har sf mått på 25 så frågar folk om jag ska ha två =) jag var ju på ica och där fråga en tjej o mde var två, ha ha sedan fråga kasörskan när jag ska ha 26/6 sa jag va sa hon och så stor, den kommer tidigare=) he he. Ja jag fattar inte =)
Få se nu då om järnet är bättre nästa gång jag blir trött och lätt anfådd..
Inatt drömde jag om att jag kommer träffa mannen i mitt liv =O den 27/3 de ska han dyka upp och jag kommer att veta precis att de är han =) jaha he he jag fick lixom för mig att de var fredrik.. men jag vet inte. =) få se vem han är då. jag vet att jag antagligen kommer att bara o handla den 27 de stor handla..så vi får väl se då om han ens faller för en gravid jäkel

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahaha, Eeeeevaaa, ska du byta karl? ;) Du har en fin mage, jag har hört att man blir större andra gången man är gravid, fast varför vet jag inte. Jag är så godis sugen...tror jag ska köpa ngt gott!

2012-03-14 @ 14:32:46
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0