Sol sol sol

Är de sol i morgon så åker jag och leo til lsala lekgrejs i morra efter hans skola =) kom dit någon så jag får någon att prata med medans leo röjer =)
imorgon har jag mitt andra besök hos bm.
Enligt min mobil app så :
Är jag i 62,9% av min grav jag har trampat på 176 dagar av 280 då har jag 104 dagar kvar står det. Jag är i kalendermånad 6 terminstart 2.
intressant va?
Jag har bestämt vem som ska ha Leo =) om hon nu inte är ute och far någonstans och raggar på rödhåriga militärer....hmmm
Jag har beslutat vem jag vill ha med mig, fredrik så klart ha ha men om om om om om han skulle vara frånvarande typ om bebis kommer tidigare el nått annat. man vet ju aldrig de är bra att ha någon som kan runt de datumet följa med mig in. Och nu vet jag vem.
Snart sista april också. jag ska ta ledigt från jobbet, jag vet inte vad jag ska göra ha ha men jag vill itne jobba sista april =) de är ju min och leos sista aprl ha ha fyndigt va. Förslag vad ska ni andra göra?

Kommentarer
Postat av: Liza

Hmm....det är la inte mig du syftar på? Hahahaha

2012-03-13 @ 23:33:08
URL: http://komenvinternatt.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0