Veckorna går så fort!

Ja jag tycker det! Vi har något som kallas för jobbiga veckan på jobbet. Egentligen är det inte en jobbig vecka, men jag kallar den så för att vi jobbar tre dygn på en vecka. Måndag Fredag söndag. Och de veckorna siktar jag in mig på när jag är gravid..Så sist jag jobbade den veckan så tänkte jag så här. Nu är jag i vecka 25 och då var jag alltså bara halva tiden förra gången! De känns skumt att jag inte kommit längre ju... Men nu när jag går på jobbiga veckan nästa måndag så är jag i v 29 så sist jag hade den veckan så var jag i v 25 då va ed ju bara 5 veckor över halva tiden inte alls mycket... Jag är nog bra skum jag ha ha tror ingen av er fattar vad jag skriver? nåväl idag har jag inte nått kul att berätta.. Ska nog laga potatisgratäng idag...hur kul är det? He he pussas

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0