Det är en tösabit =)

Ja det var det första jag skrev ha ha.. Men så kul!! Jag har hört att flickor är värre än killar att de mer livat i dem att de är jobbigare, men det tror inte jag på. Jag är i allfall överlycklig över en flicka en av varje lixom helt fantastikst underbart. Jag sa förr att jag trodde jag var en pojkmamma, men nej jag är nog båda mamma ha ha.. Jag bryr mig inte o matt folk säger att nu är det kört at du får en tjej, Va då kört?
nå ja vi kom in på ul idag och bm kikade först nere vid blygbenet och där såg hon huvudet. så hon har vänt sig utan att jag vet det, he he, eller att bm inte kännt ordentligt, men upp o ner var hon.. =) men bm ville inte säga vikten folk kan bli så oroliga att den är liten eller stor. Men allt såg bra ut och hon mådde bra.. =) läskgt att ligga upp o ner ju. jag skulle bli tokyr

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skönt att UL gick bra. Ang. kön så är ju alla barn olika, flickor som pojkar, här har båda delar humör. :) Några är lugnare än andra. Beror helt på hur de är som person.

2012-05-31 @ 08:39:00

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0