Funderingar

Nu börjar det närma sig, elelr så kan det vara långt kvar, man vet aldrig ju. men jag vill ha allt klart tills liten kommer. jag vill ha allt klart tills v 38. Lite saker kvar. Vet ni? Jag är inte så orolig för förlossningen. Jag är mer nervös för allt sedan. På bb oh förlossning  har man ju många att få hjälp av. Sedan ska man hem och klirra allt =O bratade med bm men hon sa du har det i dig, de går bra.. Ja kanske om 6 månader då det börjar likna ett barn. Men de där små knytena de är ju så otroligt små!!! Och de här med amma...nu ska jag berätta för er! Jag vet att jag kommer få kritik för detta...men jag vill inte, jag vill inte amma! När jag öppnat mig för folk och berättat hur jag känner för att amma har jag fått en del på mig. Att de är så mysigt och fint och härligt. Att jag ska amma iallfall 2 veckor.. Men jag vill inte. Jag har fredriks stöd. Jag vet inte varför jag känner så här, men jag känner panik. Jag vet att de är bra för bebis att amma..Men Leo mår ju bra..Att jag inte vill amma kansek hör med när leo va bebis, när jag skulle försöka amma honom och han brar skrek, kunde inte andas så satt vi där sedan, han föddes med en infektion.. Sladdar överallt..Hjärtövervak sondmat syrgas mm mm..
´

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0