Tror ni på medium?

Ja jag måste bara få fråga det. Jag borde kolla potatsen på spisen, men va fan, detta går fort =)
Jag har frågat några medium om bebisen
UL sa flicka men de var inte 100 på det
3 medium sa flicka
1 medium sa att bebis skulle komma 12 veckor tidigare (stämmer ju inte)
1 medium sa tvillingar men den ena kunnde tillbakautvecklas hon sa 1 pojke 1 flicka
1 medium sa att jag går över tiden en längre tid
Alltså ha ha ni ser ju. Men de flesta är inne på att de är en tös och de jag tror på är att jag går över flera dagar =)
Lite kul att se. Men ingen av dem kommer överens riktigt förutom flicka. Ja jag säger då det. De ska bi kul att se. kan ju säga att jag inte tror till 100 på dem ;)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0