Dagarna dom går och går efter varandra,,,

mamma muuuu är de du!! he he.
Ja dagarna går fort som 17 man hinner inte med, jag tänkte börja jobba 50 när tilde blir 7 månader eller samma månad i februari alltså, men idag träffade jag min chef, Tilde var med mig och chefen frågade när jag tänkte börja jobba,,men åhh de slog stop i mig, jag vill inte!! jag vill inte börja jobba!!!! VILL INTE VILL INTE VILL INTE!!!!!!! satte 173 ist jag  kommer nog att ändra mig igen, jag är itne redo att börja jobba, jag vill inte de, jag vill vara he,,a hela livet och snusa bebis. blläää =( tänk om man kunnde vinna 15 000  i månaden i 15 år då skulle jag vara hemma tills Tilde  fyllde 15 ha ha..
 
 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0