börja jobba

ja när ska man börja jobba igen då ? längtar lite tills vi kommer in i de rutinerna. inte för att jag skulle tycka att de är tråkigt att va hemma med lilltroll. jag ÄLSKAR att vara hemma och göra bebis. verkligen älskar det!! Men ändå. jag funderar på att börja jobba 50-75% i början av februari. jobba ett dygn i veckan så kan Fredrik ta ut pappapeng. 1/8 vill jag skola in tilde på dagis. då är hon ett år och nästan 2 månader. då ska jag dra igång med 100% hur gamla va era små märk de skolades in på dagis och när började ni jobba?




nere lite mat nu då..tok hungrig

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag började jobba när A var 14 månader men då var M hemma en månad så hon skolades in när hon var 15 månader. Sen började jag jobba när T var 15 1/2 mån. Men hon skolades in när hon var 16 1/2 månad för M var hemma 1 månad med henne också :)

2012-11-04 @ 20:28:42

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0