Varför har jag ont i knät?

Ja jag satt och funderade på varför jag ahr ont i mitt högra knä? Så kom jag på det, jag halkade ju! Ja på tildes en leksak..så klart att de är det, Ja jag halkade inte bara en gång, utan två gånger, första var värst. då halkade jag inte bara lite..Utan de var en riktig vurpa, jag hamnade på sidan.på golvet tur som de var så hamnade jag på Tildes fårskinn, mjukt och skönt, Ja inte så att jag vill göra om det. Först såg Tilde rädd ut, men när jag började skratta så började hon också att skratta. =) Jag tramapde rakt in i en såndär man ska dra bollar i en ståltråd, tre trådar är de, den är ganska stor leksak, Leksaken mula...med måtten Längd: på nästan 3 gånger 3 dm...ja jag borde sett den..de gjorde jag inte någon av de två gångerna... Hur lyckas man? 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0