Måndag

Det verkar som att jag bara skriver bloggar på Måndagar, kommer alltid på det åpå måndagar. Men då får det väl vara så då *S* Spm sagt har jag vart sjuk, host host...Eller jag va ju sjuk i ca 3 veckor innan jag ringde en ssk. Men ho sa att jag skulle satsa på egenvård och höra av mig om jag blev sämre. Jag stod ut i 4 dagar. Sedan fick jag hög feber jag fick ont i hela kroppen, kräktesd mm. Kunde inte äta lvde på alvedon. Ringde på söndagen och fick en tid i Uppsala. fick ta blod och hals prover, De tog prov på körtelfeber, då alla syptom visade på det, Men de va neg. Men kläkaren sa att det kunde visa negativt i några veckor innan det ändrade sig. Men jag fick medecin för streptokocker i halsen. Jag va svullen och mådde pyton. När jag skulle hämta min medecin på sjukhuset hade läkaren skrivit fel recpt. Han hade skrivit ut medecin för såriga hörselgångar ?!??!? Fick vänta närmre en timme på rätt medecin...suck Men men så fick jag rätt, nu har jag ätit medecin över en vecka och mår bättre..Trodde bara att jag bettyde mera för mina vänner men nästan inegn INGEN har frågat hur jag mår, humm...ja ja så är det, då vet man...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0