2 kg godis!

Sov hos Jenny natten till idag. Vi hade skoj, hon var barnvakt medans fredrik och jag åkte på inflyttningsfest.
Fredrik släppte jag av hos sin bror hans tjej fyllde år..Åkte och handla chips o cola som Leo Jag Jenny och alexander åt. mummms
På åkrahallen så köppte jag ett påskägg med godis till Leo..
Han fick de imorse..

Sedan efter allt strul (berättar mer senare) så åkte vi till mamma o pappa där fick Leo ett stort ägg med godis av Pär och Camilla!! Och en gottipåse av Ola och Sara..oj oj..sedan då? dåfick Han ägg av mormor och morfar..Vägade allt när jag kom hem, de var uppe i 2 kg!!! oj oj, det stora ägget tappa Leo ut över golvet hos mormor o morfar, hunden blev glad ha ha, me nhan åt bara några som tur var..


Det som hände var att när vi kom hem så hade någon kört på våran bil den va sönder väldigt sönder..Såg ut som en fyrhjuling kört in i den. man kunnde se det på såren =( ringde polisen och anmälde...Men när fredrik kom hem från påskmiddan (han åkte tidigare för att träna och möta upp polis) så satt de en lapp på dörren med nr och allt, han hade erkänt som tur va!!


Det stora va så stort att Leo knappt kunde bära det =)






Satt ute i solen idah hos mamma o pappa, minndes att mamma la ett päskägg i detta trädets krona, men nu är den så stor, tallen har vuxit flera meter, sa till mamma, tänk m du laggt Leos ägg där iår=)
Det var säkert 20 år sedan hi hi






bilden under var också söt, Gissa vem som är gravid min sambo eller Jenny=)
Fredrik spänner ut magen VÄLDIGT mycket, ha ah













Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0