Gratis kaffe är aldrig fel!

Mamma och jag var in till Sala idag. Vi fikade på Gretas brevid Willys, en ung kille stod i kassan, vi snacka lite.. mamma leo och jag satte oss ner med cola och go bitar, sedan kom han fram till mig och sa att vi skulle ta kaffe efter, det bjöd han på sa han..Så log han..HI hi sötisen *S* Tackar..

Idag har de vart ganska så lungt..Lite stress och så, men försökte varva ner..


A var nyss här, hon skulle låna våran GPS men skiten  vägrade ju hitta dit hon skulle, BLÄ..Växhuset i västerås och så va det ett post nr men det fanns inget sådant i min GPS ja ja hoppas hon hittar ändå..
Linda jag skulle knappat in din adress så hade mor kört ner till dig istället ;) hi hi

Kommentarer
Postat av: Liza

Vi var på Åkrahallen =)



Jag vet hur det är med gps'er som inte vet vart fan man ska!

2009-04-20 @ 21:10:45
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0