Nattligt besök

Dagen lång...började kl 6.15 imorse..gnäll och stön för morgontrötta jag =) men jag har ett jobb och de är jag glad för,, Har verkligen KÄMPAT för fast jobb..Så nu ska man inte gnälla..Undra sa flundra hur många jobb jag sökt? Tycker en del unga är slöa nuförtiden..Jag fick krypa runt i ett jordgubbsland kl 4.30 som ung ;)  hi hi men många vill verkligen också..men de som vill vara hemma och gnöla och inte ens söka ett jobb ska inte heller ha pengar, man måste våga prova på MÅNGA yrken inte bara linda in sig på samma, skakar på skallen... Jag sökte allt från städjobb, till vården till securitas..Jag kan tänka mig borsta toastolar med tandborste bara jag fick ett jobb, och de sa jag till dem jag sökte.. ja ja nog tjatat


nattligt besök va rubriken ja..Vi har besök här i natt =) En trevlig prick...Skulle ju skriva det att de vart en lång dag, när jag kom hem så var det bara till att bädda gästsägen med rena fina lakan.. Så åt vi tacos och snacka lite..Nu ska jag snart lägga mig själv är trött och har ont i ryggen..har mått mysko hela dagen lite konstigt har jag mått...trodde jag skulle spy på willys...

kramen

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0