snodd

1. Fullständigt namn? - HEMLIGT, vill inte skriva ut hela namnet
2. Exakt ålder? - 27
3. Vart bor du? - I ett hus
4. Bor tillsammans med? - Sambo och son
5. Husdjur? - 3 katter
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? -22/2
8. Klass? - Medel
9. Vilket år tog du studenten? - Borde gjort det 2001 men de blev 2002
10. Något jobb? - jopp
11. När gick du upp i morse? -sent!!! 11.00
12. När ska du sova ikväll? - de vet jag inte nu
13. Duschat idag? - ikväll blir det
14. Kramat någon idag? -Ja sambon och sonen
15. Pussat någon idag? - sambon
16. Vad har du ätit idag? - smörgås, fiskpinnar o potatis
17. Dagens klädsel? -mjukisar o linne
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? -sambon som gjorde en sak för mig idag
20. Dagens roligaste? - hmm ja du Fredrik är ALLTID rolig
21. Har du många vänner? - många?? Jag har många vänner men kanske ingen som står mig supernära
22. Hur många har du kysst? -de vet jag inte
23. Hur många har varit otrogna med dig? -vad är de för skitfråga
24. Vem pratade du med i telefon senast? -mamma
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jenny L och jag tänker inte skriva va det stod

FAVORIT:
26. Film? - Jag älskar beck
27. Låt? -åhh just nu Lady gaga pockerface
28. Mat? - Äslakr mat
29. Dryck? -Cola tyvärr, men också ett gott vin
30. Färg? - blå
31. Stad? - hmm ja du
32. Land? - Italien är så fint, men också  schweiz
33. Ämne? urk
SENASTE
34.
Personen du tänkte på? - Ont eller gott ?
35. Gången du spydde? - minns ej
36. Gången du grät? -idag
37. Pizzan du åt? - ehh de minns jag 17 inte de var länge sedan
38. Gången du var i Göteborg? -LÄNGE sedan
39. Gången du var i Stockholm? -ja det var ett tag sedan, hmm ja vänta de var ju för någon månad sedan
40. Gången du var full? - oj före jul nån gång
41. Gången du var hög? -Aldrig vart
42. Personen som såg dig gråta? -Fredrik

ANTINGEN ELLER
43. Svart eller vitt? - svart
44. Hund eller katt? - båda
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemmamys
46. Tv-spel eller datorspel? - TV-spel...
47. Hångla eller ha sex? sex
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - inget
49. Ragga eller bli uppraggad? - he he
50. Big Brother eller Paradise Hotel? -nej tack
51. Har du svart hår eller blont? - Svart
52. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av de
53. Choklad eller lakrits? - Choklad .
54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
56. Coca cola eller fanta? - Coca cola
57. Pizza eller kebab? - mest pizza
58. Randigt eller prickigt? - Randigt,
59. Älska eller älskas? - Både och?
60. Leva eller dö? - LEVA!

ANTAL:
61. Personer du älskar? - alla i familjen. då menar jag också mammsen pappsen och runt om
62. Personer du hatar? - Hatar är ett starkt ord.
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? he he
64. Glassar du ätit på en dag? -7 när jag var liten, gillar inte glass nu.
65. Gånger du ätit kött? - ja de vet jag inte
66. Gånger du haft minnesluckor? - Några gånger har det väl hänt?
67. Gånger du varit hög? - Aldrig!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - Det har väl hänt!

VEM
69. Ska du träffa imorgon? - utanför familjen så kommer jag nog träffa en hel del =)
70. sjöng du senast för? - nån på jobbet blev de nog ha ha
71. hade du senast en msn konversation med ? - therese i stockholm
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - just nu en person som är jädrig trög och som inte vill ta råd av mig fast man bara menar väl
73. Förtjänar att dö? - ja jag vet inte
74. Gör dig glad? - Min familj mina vänner

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0