gääääsp

Ja de kan man ju säga..gääsp..Igår var mamma leo och jag på IKEA...jag handla lite små saker..så va vi på biltema och sist handla vi..
Älskar IKEAs mat, mumma va gott de är med deras kottlettrad men de börja bli lite snåla på maten tyvärr..förr fick man ju mycket mera mat.. Leo åt som om han aldrig sett man..han tog deras barn köttbullar åt upp allt plus att han snodde 2 elelr 3 potatisar från mamma!!så han åt 5 köttbullar och 5 potatisar!! =) mammas lilla stora kille...

sedan va han i leklandet och lekte. mamma och jag drev runt lite på ikea. 1 time hinner man gå i lugn och ro

Leo som sagt är ju expert på att skämma ut mig..Vi tankade..han klev ut bilen och gick fram till en kille som tanka (han hade bilen i gång)

Sa till han..ursäkta,ursäka.man måste stänga av bilen när man tankar...

Suck ha ha men de stämmer ju..i bilen sa han sedan man måste de annars kan bilen säga PANG =)

På lindex i uppsala så gick han bara fram till tjejerna och fråga när de stänger..om en time sa de..leo vänder sig till mig och säger oj mamma då måste vi skynda oss

Åhh va de skratta och fråga om mamma tar tid på sig att handla ha ha

Min goa unge älskar han så

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha söt unge... Kaffe dax snart eller?? Kram på dig vännen!!

2009-08-30 @ 08:53:03
URL: http://thesexyone.blogg.se/
Postat av: jenny

blogga lite

2009-09-01 @ 14:36:30
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0