morrn morrn

mår bättre nu, har tagit det lungt igår och inte gjort så mycket.. mår mycket bättre nu. skönt.

Ser ut som om hösten är på väg. de var bara 9 grader imorse, ute alltså..annars hade jag nog grinat. För några år sedan hade vi faktiskt 6 grader i köket en morgon. då grät jag ha ha..

Leo är ledig idag.. Men imorgon är det skolan, idag så tog vi sovmorgon till kvart över 8.. härligt =) äter man därför frukost 8.30 så är man väldigt sent ute, men de är så mysigt att sitta tillsammans och äta frukost. hela familjen, pratar om dagen som kommer va vi ska göra osv. i typ 7 minuter varar de, sedan sitter jag själv =) leo leker super hjälte igen och fredrik sticker och kollar mejl.. där sitter jag kvar med halva mackan och kallt kaffe...jaha

Så flickor har ni fått bibeln?? här kom den igår, jag har kikat i den och sett massor som jag vill ha =)
Puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0