Ont i skallen

Hmm hur ofta skriver jag att jag har ont i huvudet?? Ja de är ganska så ofta? de måste ju vara nått tok med skallen =) Jag vet vad vissa tänker nu,, att jag har inget att ha ont i ha ha eller ja du är ju ganska blåst.. ha ha...
Idag har jag jobba, skutade passet med att laga mat. två rätters..ÄLSKAR verkligen att laga mat. Skulle kunna ställa mig nu och göra 5 rätters ha ha..någon som vill ha de? du får ju så klart ge mig lite klirr för just maten men annars så gör jag de gärna ha ha

På måndag börjar Leo skolan oj oj vad tiden går fort, du ska se J att bebis ligger i din mage nu, men snart så börjar även h*n i skolan =)
Annars då? jag vet inte,, Ska kanske sova snart, först ta några alvedon och gosa ner mig brevid min söta underbara unge!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0