söndag

veckorna rullar på.Leo och jag hade myskväll igår efter jag slutat jobba, vi kjusa fredrik tll hans bror och handla chips hallonsoda och hamburgare med strips. Leovärsomnade-...så de var den myskvällen =), imorse åkte vi över till jenny och co..Allt var INTE som vanligt där..Karl Moa alex och jenny var ensama =) annars brukar jenny ha dörren öppen för alla sina vänner..Men idag va de lungt =) N fick lilla Eva tid på sig att prata sina saker med jenny hi hi..visst hon babbla på och vi kom fram till saker som vi har gemensamtsom vi inte alls visste om....Vi drack kaffe och prata lite om när moa föddes..Glad jag är att Karin va så fin mot jenny...du är en super kvinna karin, jag är så glad att ni har varandra sånna vänner skulle man banne mig ha he he..Och karin är en jävel på att hålla hemlisar ;)

Så ringde fredrik, skulle hämta han,,jag hade på mig ett fult linne och halva fula jeans..Så säger fredrik att jag ska komma in och fika..och va fan där sitter ju halva släkten!!

Sofie emil och ebba bor ju där..men så va Fredriks syrra där med sin man och deras två Emilia och Amanda, Evve och tomas va där med sin hund =) så fredrik jag o leo...fulla huset, de bjöds på kaffe bullar o kakor, efter de gickvi till lekparken med barnen, mys pys

På lördag kommer vänner till fredrik hit. vi ska väl hitta på nått, de blir nog lite fest här för fredrik då, hans vänner ska bli skoj har inte träffat dem. De var nån tjejkompis till han m.m


LOVE

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0