söndag...igen

gääääspp hela dagen har vart seh. Leo och jag var hos familjen stor igår. Hela familjen johansson/wahl var på plats..oj oj var verkligen liv och rörelse där =)
Som en söt go familj fast än alla inte har blodsband så var de som en riktig familj med en otrolig gemenskap.. Inte ofta de är så i en familj

vi åt pizza och chips,, snacka lite om minnen från förr. de blir ofta så när jenny och jg ses..

som tex

möggel bröd som sopas under mattor
kyckling som kokas
hej kex
uppraggad av raggare
hotfulla män i stockholm

De spelar ingen roll hur mycket vi pratarom det. vi skrattar allt lika mycket av det


Fredrik var i parken i går, han bjöd upp grannen hon blev så glad.. jag är så stolt över min sambo som bjöd upp en helt ny i bys son inte känner någon..min fina underbara!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0