Superman!!

Redan kl 8 kom superman på besök här. Han for över hela golvet på en mopedliknande sak..Moppen lät som fan..Teven stod på också..någon barnkanal som också hade superman eller ja superwoman, 4 st som kämpade mot ett monster, han ville ha tillbaka sin superkraft som superwoman hade snott för att bekämpa monstret.... Samtidigt som min lilla Leo ingår i den där supergruppen på sin moppe så tjattrar han också om kall mjölk,,Sen när drack superman kall mjölk? 

Det var min morgon..gääääsp. ska göra Leo klar han ska på hälsokontroll iför skolstart..de är bra de tycker jag...Få se hur lång han är och hur mycket han väger..bra att kolla alla ungar så de inte dragit på sig någon svininfluensa

Sedan ska vi förbi och köpa mjölk, kanske en glass?
I helgen då? Fredag funderar jag om Leo ska få åka karusell...Han har upptäckt skiten redan och planerat in allt i minsta detalj. vad och vilket han ska åka.. Han ska ha med Alexander har han sagt också och toves barn,,Ett helt gäng med andra ord..
Fredag eller lördag, mest troligt lördag funderar jag på att våldgästa Jenny karl moa och alex..Får se..En liten förvarningalltså..Fredrik kanske ska ha några vänner här ooch känner inte alls för att vara hemma...Näää tack.
Men de är ju bara om hon vill ha mig där. Fredrik behöver jag inte alls oroa mig för han ska till parken.. Då är han sysselsatt med någon vals eller nått han brukar alltid lyckas ragga upp någon äldre dam =)  Så kan han krypa hem om de skulle vara så..Får lägga en madrass innanför ytterdörren så de är också f ixat.

Ja nää om man skulle ta och  få på superman lite riktiga kläder? Så vi kan åka i väg på den där kontrollen se om han går igenom, vi kanske sätts i karantän både han och jag, vi har umgåts en del med svin..

Puss på er alla söta lökar,,trött ida..märks det?

Visst ja vi var ju i varmsätra igår, de får jag ta sedan...

Kommentarer
Postat av: Tove

Jasså du.. Så jag ska också gå på karnevalen enligt Leo? Eventuellt kommer vi dit en sväng, om jag kommer ihåg ler Har en del att göra i helgen, får ju hem hästen imorrn kväll!

2009-08-12 @ 10:26:05
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0