BLÄÄÄ

Jag hittade ingen jacka...suck och stn och blä..men de blir nog västerås på onsdag och då ska jag kika på lindex om de har min strl... hmpf mamma sa att jag blivit magrare...magare ha ha de enda som har minskat på mig de är mellanrummet mellan hakan och halsen..inget annat...huugha...idag är jag på gnäll humör så de bara skriker av det, är så less på en sak så jag bara vill gråta, så trist och skit jag blir så förbannad och besviken..men men vad ska man göra??


 

så känner jag mig idag..kaffest smakar vatten..bara för fredrik har kokat det..jag är trött och sur och besviken och less...hade de inte vart för jackan och lite småsaker så hade de vart bättre =)


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0