Nya bilder

jag har faktiskt lite bilder som jag inte visat, jag lägger och förklarar lite =) De är bilder som betyder nått speciellet

Leos juliga fönster

Jag fixa och trixa när han var i skolan, när fredrik hämta på fritids var det mörkt ute=) Leo gick upp och blev surpriced =)







Leos egengjorda pepparhus =)
Jag limma ihop det, fan så snett det blev ha ha



Leo och scooby doo

leos nya spel






BAMSE

Ett halvt öga och ett halvt öra saknas..våran lilla bråkstake! Men en helt underbar kisse




SOVER





Helenas kärlek 30 år!





De var det

Kommentarer
Postat av: Liza E

Det där spelet får vi köra nästa gång jag kommer!

2009-12-08 @ 12:03:05
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0