söndag

söndag igen då. andra ljuset tänt i staken.. Idag ska vi ha en fixar dag.. Greja ute innan snön kommer. Lite snorig i snoken men de går väl över,

I går när jag va på väg till jobbet ringer fredrik och berättar att Leo gjort en sak. Fredrik skulle precis stiga upp när Leo kommer upp med frukost på sängen, Leo hade vart nere med mig och jag hade väckt fredrik innan jag åkte till jobbet..Men fredrik hade somnat om 5 min.. Leo hade fixat smörgås..EN stor klick smör på mackan och en kilformad gurkbit ovan på...massor med mjölk yogge och en sked hade han burit upp till fredrik och väckt han--underbara sötnos!! Han är så hmla go lillgrisen =)

Imorgon ska jag på healing igen med Jenny Fredrik ska brtala in idag medlemsavgiften =) sedan så blir de healing några gånger i månaden. så skoj..

Kommentarer
Postat av: Liza E

Men åååå...tänk om Devil kunde göra det åt mig någon gång...han är inte så händig men jag älskar honom ändå, min lilla kille...

2009-12-08 @ 12:00:22
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0