Dagarna bara rusar!

Ja de gör ju det, alla dagar springer i väg. inte klokt man blir ju mörkrädd... Nu är det bara 14 dagar kvar tills Jenny och jag o grabbarna åker på kryssning, ska bli så skoj!!!  Eller hur gumman


Idag har mamma och jag vart o handlat, va sugen att åka till min gumma, men mamma ville åka hem efter att vi handlat och ätit.. Vi åt pizzza. ganska kul mamma jag och leo delar pååen pizza och 50 cl läsk. ändå blir det över!!! ja ja de är så-


Jag har en massa kommentarer som jag inte godkänt..de är lite hemliga ännu =) men snart kommer de mo ha ha..är ni nyfikna???

Jag tror inte jag gett någon ledtråd på ett tag..ska nog göra det...eller?

Ledtråden kommer i ett nytt inlägg...piss och kräk

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0