Sitter här och väntar

Tänke snart åka med Leo till sala, till min gumma!!

Snart ska vi åka på en krysssning, ska bli så skoj, kom ju på en sak. Leo och jag åker från Heby för att kliva på bussen med Jenny och alex i sala, sedan åker bussen till heby och sedan till båten, men så kom jag på det att bussen brukar alltid stanna i heby och äta..suck skoj de hade vart!! Jag hade nog blibit väldigt hungrig på den resan ha ha...
Så vi boka om lite, så alex och jenny kommer till mig och fredrik kör ner oss till bussen ha ha.. så slipepr vi hamna på wärshuset i 1 timme för övriga ska äta *ASG* Smarta vi är jenny


åhh vad jag LÄNGTAR!!  resan kosta 1051 kr för 2 vuxna och 2 barn med mat och hytt och buss och allt!!! nää ha de bäst

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0