Kan inte sova...

Nu sitter jag här, jag kan inte sova, har vart vaken över en timme, ligger och funderar, grubblar och faktiskt kommit fram till en hel del saker.. nyttiga saker som är bra för mig..Jag har insett saker som jag kommer att må bättre av.. Saker som jag ska förändra. Det är viktiga saker för mig..Det har tagit tid för mig att inse saker, jag har fått otrolig hjälp med det, de finns människor som hjälpt mig med det. Inga vänner denna gång. Vännerna mina är fina människor. Men denna hjälp kommer från ett annat håll..Sjukt egentligen hur andra människor kan påvärka mig på ett sådant sätt!!! PÅ ett sådnat bra sätt...


Med detta i mitt bakhuvud så kommer jag att få ett slut på min bok...Trodde inte att dessa människor skulle göra det oskriva skrivet..det kommer att ta ett tag, men jag vet nu att slutet av boken kommer att få sina sista rader skrivna...

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0